24 maj

Bara 7 månader til julafton :-)
Här har vi underbart sommarväder, kom bara lite plötsligt. Fast i dag har det varit mer behagligt.

Idag har jag vandrat omkring på stan och satt ihop en tips/sakletar rund till mina fritidsbarn som vi ska göra i sommar. Desa filurer hittade jag då.

Hade tänkt unna mig sommarens första glass när jag var klar. Ståri kön och ska ta upp plånboken men... den är borta. Har jag blivit rånad under min väg? Har ju faktiskt stått fullt koncentrerad och fotat och skrivit ett antal gånger. Blev att skynda hem för att leta.... och jo den låg kvar hemma. Vilken lättnad, men glassen blev jag blåst på, likaså all frukt jag skulle handlat, kanske ett par nya braller......

Ikväll har vi övat inför lördagens konsert ute i det gröna. Vi har Halmstadgille den här veckan, så här händer en hel del.

Vi har cirkus i stan så jag cyklade förbi där på vägen hem. Inga elefanter ute men väl dessa


Gångtunneln över järnvägsspåren är också på plats, snart ska vi kunna använda den. Då blir det en hel del närmare för oss till tåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback