7 jan

Lördag
Kändes inte som lördag utan mer som en söndag.
Har börjat rensa lite i min byrå. Såg en utmaning som gick ut på att man skulle göra sig av med minst 10 grejer/vecka. Vågar inte helt gå med i det men lite så där... Så idag rensade jag bland underkläder och strumpor.
Några trosor, en bh och 4 par strumpor plockades väck. Ja sedan fick dottern alla mina ensamma strumpor. Ibland roar hon sig med att ha olika så det blev bra. Lyckades även para ihop 6 par svarta strumpor med. En necessär fick också flytta till dottern.
Hade tänkt åka till stan och köpa en nya almanacka men det regnade så, så jag stannade hemma. Upptäckte att ännu en bit av en tand har försvunnit, blir att ringa tandläkaren på måndag.
På em/kväll var det konsert och Knutsfest med stråkensemblen. Sedan varm smörgåstårta och Stjärnorna på slottet.

Fredag
3 timmar och Kronjuvelerna. Sedan blev det inte så mycket mer gjort. Ringde hem. handlade mat och fortsatte rensa bland mina foton.
Har i princip fullt på min scrappträff jag ska ha den 28:e och då har jag bara skickat ut inbjudningar till de som varit hos mig de senaste gångerna. Kul

Torsdag
Väldigt lugn dag på jobbet. Hade barntomt redan kl 14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback