9 april

Sista dagen på påskledigheten. Här har vi rena aprilvädret, snö ena dagen och sol andra. i dag har vi runt 0 och mulet. Ser inte alls ut som om man vill gå ut. Blir att stanna inne idag. Ska som vanligt roa mig att tvätta, frukost framför tv´n ,Facebook och lite småplock.


Fyllde år på påskafton och har hunnit bli uppvaktad. Pengar, lotter,  lite scrappgrejer, frukost el lunch med sonen, hotellrum i Kungsbacka mellan de bägge Springsteen konserterna i sommar. Skönt att kunna vila fötterna :-)

Ett besök i veckan blve det hos doktorn med min fot som började svullna lite runt ankeln. Var staffylykocker så jag fick en salva och den har verkligen hjälpt. Skönt


Konserter ränner jag runt på veckan innan lovet han jag vara 3 gånger på Teatern. Först Förklädd Gud, där dottern spelade, sedan 80 tals konsert, med bla Dan Hylander, Attack; Mikael Rickfors, Magnus Bonum och sist Tommy Körberg. Där emellan han jag även gå på after work och kolla in min kollega som uppträdde. Är det konstigt att man däckade hela förra veckan efter jobbet ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback