30 april

Sitter här med träningsvärk i låren. Var och provade kattleball igår med resultat att jag knappt varken kan sätta mig eller resa mig igen. Men som tur var kom jag på att jag kunde använda min stora kudde att sitta på, men då har nästan hela kvällen gått.
Jobbade en stund idag, inte mycket barn men de som var skulle ju tas om hand . Men men 41 kr mer i timmen så här dag mellan röra dagar blev det.


Våren har så sakta börjat titta fram här, björken håller på att slå ut och med den alla allergier. Tur man inte lider av det.


Foten är bättre men det krävdes penicilin och mer salva. Till sommaren kanske den är som den ska.

Studenten närmar sig för dottern. Kanske dags att börja planera vad det ska bjudas på. Syster och i alla fall syster dotter kommer hit. Kul. Man ses ju inte för ofta precis


Utställning av en samlare av Katten Gustav finns just nu på Biblioteket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback