27 nov - 1:a advent

Blev en annorlunda 1:a advent här i Halmstad.  Stormvarning är utfärdat för em/kvällen så man har ställlt in allt firande på stan. Granen på stora torg har man satt staket runt om. Är s.k. klass 3 varning vilket inte har varit här sedan 2007 när stormen Per härjade.
Han i alla fall ha vår avslutningskonsert med Kumminkören på biblioteket, ca 140 st var det som kommit för att lyssna på oss. Kul. på vägen hem tog blåsten tag i min cykel, som jag ledde, så den höll på att fara iväg. Fick kasta armen om en lyktstolpen som så lägligt stod där. Han även titta in hos en fd kollega som hade utställning med en del tavlor han målat. Sedan hem och fixade taccos. Mums.
Annars har jag gjort lite julkort och ett par inbjudningskort i helgen.
Nu närmar vi oss julen med stormsteg ;-)




Avspärrningen hade blåst omkull redan vid halv fyra.


Nissan står högt och det blåser utifrån havs.


Den här typen av kort fick vi göra är jag var på träff i Hyllige


Till söta Annika och Patrick som fick varandra 11-11-11

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej! Lena från julswappen som kikar in denna blåsiga kväll. Satt precis och tänkte och skrev på min facebook att det är tur man inte är i stugan i Halmstad nu som ligger precis vid vattnet. Såg när jag kom in här att du bor i Halmstad :-)

2011-11-27 @ 22:53:57
Postat av: Lena

Hej! Lena från julswappen som kikar in denna blåsiga kväll. Satt precis och tänkte och skrev på min facebook att det är tur man inte är i stugan i Halmstad nu som ligger precis vid vattnet. Såg när jag kom in här att du bor i Halmstad :-)

2011-11-27 @ 22:54:21
Postat av: Lotta

Hur gick det med granen i natt då?



Kram!

2011-11-28 @ 07:50:24
Postat av: annmari

Redan när jag skrev inlägget hade granen fallit visade det sig :-(

Postat av: Annika kort & gott

Kortet vi fick är underbart och det var dessutom den första gemensamma post vi fått som gifta!

kram Annika

2011-12-02 @ 10:02:17
URL: http://annikakortogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback