8 maj

Har haft en härlig helg tillsammans med ca 50 andra scrappare på MiMas scraphelg.
Fick faktiskt en hel del gjort även om jag inte trodde det först. Många skratt har det blivit. Alltid kul att träffas.

Förstår inte vart tiden tar vägen, hinner ju inte med att skriva här.  Har hunnit med 25års fest, teaterbesök, konsert med Di Leva, besök på stan, konsert med dottern, sol, sol och mer sol. Helt plötslogt var solen här även om värmen försvann förra veckan. Men den har hittat tillbaka hit igen som tur är.
Har hunnit med att göra lite kort och layouter också. Här kommer lite smakprov, jag börjar med påskkorten:

Trodde jag ja, det går inte att ladda upp några bilder för tillfället. Får återkomma


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Dina inlägg är saknade så jag var glad att du hittat hit igen. Synd att du inte kunde lägga in några bilder!

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback