6 mars

Oj det var visst ett tag sedan.
Var i princip sjuk hela sportlovsveckan. Gick och jobbade på torsdagen, hade egen planering då men även det tog på krafterna. Fredagen jobbade jag i barngrupp men vi hade det lugnt. På kvällen var jag på VIP-kväll på MiMas och fick se Marias nya lokal. Ljus och fin. Tjattrade med en massa folk innan jag stupade i säng. Lördagen  gick åt till återhämtning.

Har fixat en massa med mina foton och dragit iväg en beställning till Simsalabim. Blev dock lite tokigt när jag skulle hämta dem i onsdags så jag fick bara med mig hälften av korten. Ska hämta de andra i veckan.

Förra vecka gick åt att planera min scrapträff som jag hade igår. Tävlingar ska hittas på, priser  delas upp, mat inhandlas och alla grejerna ska dit. Hade i alla fall en mycket trevlig dag/kväll. Det är så skoj för alla är så nöjda :-)
I går fick även jag en del gjort i kortväg. Bla så har jag gjort de kort som mina ev kursdeltagare ska få göra nästa vecka. Kanske bäst att kolla om det blev några deltagare elelr ej...

Jo vi har äntligen fått våra nya köksluckor. Det blev så fint.

Den här tagsen snodde jag ihop inför Mimas nyöppning

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Tiden den rullar på i en hiskelig fart, hoppas att du har det bra!

kram Annika

Postat av: Hanna

Hej Moster! Kan man få göra en beställning på ett bröllopskort? Johans bror o sambo ska gifta sig i sommar och tänkte det skulle vara kul att kanske få ett kort som inte ser ut som de andra! :)

Anna & Andreas 4/6 2011



Kram Hanna

2011-03-14 @ 13:52:18
URL: http://nussesinfo.blogg.se/ivantanstider/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback