26 juni

Midsommarhelg. Skönt att ha några dagar ledigt igen.

Midsommarafton var vi ute i Särdal för sista året innan det ska säljas, troligen i höst. Barnen var iväg på olika håll så det var bara vuxna ute detta år. Kändes därför inte så meningsfullt at gå upp till dansen, när man dessutom har en sambo som absolut inte vill dansa. Har även ont i min högra höft och därför lite svårt med att sitta på marken.




Tog en promenad till havet istället. Det blåste ganska mycket så vi var tvungna att sitta inne och äta tyvärr.

7 sorters sill, potatis och jansson serverade vi i år. Några nubbar hans också med. Strax efter 22 tog sambon och jag bussen hem igen för att ha lite koll på ungarna när de kom hem.


Midsommardagen gjorde jag i princip ingenting föruto att jag pratade med syrran ett tag.

Idag har vi vinkat av dottern som ska upp till Borlänge på festival. En glad tjej var det som åkte iväg med bussen mot Laholm och sina kompisar. De är visst 11 st som åker upp tillsammans.
Igår provade hon att sätta upp tältet de ska sova i och det gick helt okej.

Har scrappat lite idag. Bra när man har en massa färdiga kit att fixa till, även om de visst är sedan 2009. Jaja man lär väl aldrig hinna scrappa alla kort man har tänkt sig.

Nu är det bara två veckor kvar till min semester börjar. Blir några konserter, Tall ship races och ett Norrköpingsbesök denna sommar.


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Så fin du var med krans och allt!

Hoppas att du får en fin semester när den väl kommer, själv har jag första lediga dagen idag.

kram Annika

Postat av: Charlotte Karlsson

Hej! vad intressant din blogg verkar! kommer definitivt läsa lite mer! =P Ha en rolig helg =P

2011-06-27 @ 14:25:14
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback