7 juli - äntligen

Ja då har man äntligen semester, Sista veckan slet jag som bara den på jobbet. Ska byta lokal så det blev att rensa bland alla sina grejer och packa. Dessutom ska jag starta upp en ny fritidsavdelning så det blev att planera och fixa i den lokalen med. Har även varit med på ett par anställningsinterjuver.

Men i söndags var vi ute igen och kollade in SM-veckan.

Då blev det Taido, konstig kampsport som jag inte begrep alls


Cykling Kortbanan herrar


Cykelcity.se tog alla medaljplatserna där.


Sedan kollade jag in Casting, Vivar ca 15 åskådare, verkar också som en meningslös sport, kasta fluga på land.


Här har redan vinnarna gått i mål i Triathlon-Mixstafett. Kvar att springa ett par km


Massa poliser har synts under dessa dagar så nu kommer vi väl se dem ännu mer sällan när det är liv på kvällarna :-(


Har även hunnit med två omgångar minigolf, på samma dag. Först med kära Jaana som är här med sin familj. Hennes dotter Matilda var också med och spelade. Tyvärr finns inger bevis på hur resultatet blev eftersom de två gemensamt la beslag på bevismaterialet. Kanske svar nog om hur det gick :-)

Inte en skymt av Jaanas boll ;-)


Fusk på g!!!

Nästan skjuter ingen hare :-)


Vet de inte om att jag fotade. Bara 2 banor kvar nu, hihi Jag i mitten.


Senare på kvällen spelade jag med mina kottar. Även då blev det vinst :-)


tror Sara tyckte synd om sin bror även här ;-)

Ett halvt lamm har jag också hunnit med att fixa ner i frysen, mums.

Har varit på körövning inför Tall Ship Races, vi var över 100 st i torsdags. Var skitskoj och kommer bli jättehäftigt tror jag.

Igår kväll blev det pubbesök med Jaana. Tack Printermästarna för denna helg  som lockar plånboksstinna företagare. Jag blev vackrare ju längre tiden gick och tillsist var jag så vacker att jag hade fått bada i champange om gubben inte redan hade sällskap :-) Hihi så det kan gå.
Dock märks det att man inte är van vid utelivet längre, i alla fall inte vid den tidpunkten, så idag sov jag till 12 :-) En tur till stan och shopping på Lagerhouse och torget. Sedan slappa i solstolen på balkongen.
Det är tyst här hemma för bägge ungarna är borta. Har ätit creps, mumma

Snart dags att slappa framför tv´n tror jag



Kommentarer
Postat av: Jaana

Nu förstår jag inte riktigt vad du talar om...Det syns ju att bilden är manipulerad...Asch; grattis, grattis: du är bäst !

Postat av: Jaana

O visst var det en kul kväll ! Det gör vi om nån gång, KRAM !

2011-07-19 @ 13:25:53
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback