4 jan

Ja då har man jobbat några timmar detta år med. Var ledig igår och var en sväng på stan. Lite grejer till julkalendern blev inköpta. Glashalt på vägarna efter det lilla tö som kom nyårsnatten.

Som jag skrivit innan så har ju vårt Hemköp lagt ner. Är hänvisade till Netto som närmaste affär. Man kan absolut inte handla allt där, men det som finns är ofta billigt. Nu är jag ju inte ensam om att gå dit istället, men hunnit anpassa antalet öppna kassor har de definitivt inte gjort. De har iofs bara två kassor men ofta är bara en av dem öppna, vilket innebär lååååånga köer. SUCK

På min lediga tid kollra jag mest på tv eller sitter här och häckar. Försöker sortera och rensa lite i mina bokhyllor och runt datorn, men det tar sin lilla tid. Försöker även få lite ordning på alla foton på datorn också, det tar ännu längre tid. Kanske man skulle fixa sonens studentbilder och scrappa dom. Får nog ge mig på jakt efter lite studentinspiration.

Får väl avsluta föregående år med att visa ett antall julkort som bör ha kommit fram både här i Sverige och till min kompis i Finland. Ser att jag knappt visat några än


















Kommentarer
Postat av: mimmimarie

Va!!! Inget Hemköp längre? Snudd på katastrof ju.

2011-01-04 @ 20:53:18
Postat av: AnnikaS

Jag hoppas att du hittar blogglusten igen nu när det är ett nytt år. Saknar dina inlägg! Hoppas att allt är bra med dig och familjen.



Superhärliga kort!

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback