30 jan

Ja då var jag här igen. erkarinte som om jag hinner i veckorna. Vad har då hänt denna veckan?
Inte så mycket. Var på kören i måndags. I onsdags var det dags för MiMas första månadsträff. Kul att kunna var med nu när man inte ska upp så himla tidigt dagen efter. Satt och stämplade om en del av alla mina stämplar till min förvaring. Torsdagen tillbringades framför tv´n då jag fick ha hand om fjärrkontrollen själv :-)
I fredags var jag hemma och var sjuk, så då hände inte så mycket heller. Pratade bort ett stund med syrran, kollade på tv och slumrade i fåtöljen. Mer snö kom.
På lördagen var jag bättre och gick till Maxi och handlade. Avskyr verkligen att Hemköp lagt ner, men tror kanske det blir billigare i längden. Nu får vi storhandla en gång per vecka istället för en massa handlande nästan varje dag.

Idag har jag tvättat som vanligt samt scrappat en stund. Gjorde 5 st kort.
Sitter även och försöker hitta något att göra på min födelsedag som inte ska firas hemma utan på okänd ort.


Rasmus 21 år


Julkort vecka 3


Julkort vecka 4

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Ibland finns tiden inte för allt man har lust med, kul att få höra om din vecka. 5 kort är inte illa, ser fram emot att få se dem alla. Korten du visar upp i det här inlägget är superfina.



Jag hoppas att du hittar något kul att göra över din födelsedag!

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback