15 jan

Ja då har man jobbat en vecka. Detta tog krafterna ur mig helt så jag sov i 12 timmar i natt och vaknade med världens huvudvärk. Så det blev att slöa framför tv´n och Let´s dance. Sakta men säkert försvann huvudvärken. Det har varit grått och trist hela dagen och började mörkna igen redan vid tvåsnåret. Jag som skulle ha scrappat. Har så svårt med det under denna årstid när jag inte har ordentligt dagsljus. Så det blev att hänga vid datorn istället.

I går gick dottern och jag till Maxi och handlade. Som jag sagt innan så krävs det en bättre planering vad gällande middagar nu när Hemköpt slagit igen. Men vi handalde mat för fred-måndag. Passade även på att ha lite prisgenomgång när vi var där. Så idag har vi tillsammans gjort marinerad ytterfilé och potatisgratäng. Kul när man kan laga mat tillsammans. Riktigt gott blev det med apelsinmarinaden.

Massa frukt handlade vi också, så vi får se om det blir lite fruktsallad senare ikväll.

I torsdags hade vi det ganska dimmigt på dan vilket resulterade i en helt underbar em/kväll då det frös på igen. Försökte att få lite fina närbilder men det gick inte, var för skakig på handen.




Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Jag var oxå galet trött efter första veckan på jobbet! Det tar på krafterna med en ny termin.



Superhärliga foton, borde ge mig ut och fota lite härliga vinterbilder jag oxå.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback