21 feb - synd om mig

Nu är det synd om mig. Ligger hemma och är sjuk. Var ute på stan i lördags och huxflux var jag genomförkyld. Näsan bara rann så jag fick gå in på Hemköp och köpa mig näsdukar.  Så jag har varit hemma idag och kommer att vara hemma i morgon också :-(

I lördags fyllde min mor år. Glömde fota kortet hon fick. Men hon fick även en get i Mocambique. Perfekt till en som har allt. Köpte den via
ActionAid.

Gjorde även iordning en julskinka. Mums va gott det var. Annars har jag mest hängt framför tv´n och sovit.

I fredags besökte jag en ny scrappbutik inte långt härifrån, blir bra nu när MiMas flyttar in till stan. Var inom i deras nya lokal i lördags och det kommer nog att bli fint. Ljust var det i alla fall. Har även passat på att handla lite p åderas rea. 30 % på nästan allt utom det nyaste


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Det är inte klokt vad pysselaffärer ni har i Halmstad. Blir allt lite avundsjuk.



Krya på dig!

kram Annika

Postat av: Carina H

Krya på dig!



Är det pysselbutiken med adress Snötorpsvägen som ligger nära dig? Jag beställde därifrån i förra veckan :-)

2011-02-21 @ 21:24:31
URL: http://ecarina.blogg.se/
Postat av: ANNAANNA

Angående Solsidan... Jo, det verkar vara så att många roas och säkerligen känner igen sig, själv ser jag inte ens någon humor i det hela. Jag tycker mest at karaktärerna/personerna är så o-riktiga, inte alls som folk är på riktigt utan pastischer å då på ett trist vis.



2011-02-21 @ 23:57:53
URL: http://wonderings.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag håller med Annika....det är värst vad pysselaffärer ni har i Halmstad....här finns ju ingen. Vad gott det såg ut med julskinka :-) fast det får nog vänta till nästa jul. Krya nu på dig fort. kram

2011-02-22 @ 07:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback