13 feb

Ja då var det snart dags att lägga sig igen. I helgen har vi firat Sara som fyller 18 år i morgon. Ack vad tiden går.
Bjöd på pajer och passionfruktstårta. Blir inte mycket paket nu förtiden utan mest olika kuvert med innehåll. Men jag tror inte hon blir ledsen för det.






Snön har nästan smält bort här fast det är fortfarande kallt. Skönt att kunna cykla och handla igen. 2 månader har snart gått utan Hemköp och det har gått det med.

Har pysslat lite och gjort ett par kort och påbörjat en LO idag. I mars ska jag ha en kortkurs igen, kul.

Har bokat min födelsedagsresa nu. Typiskt nog så fick Rasmus obligatoriksa dagar i skolan både den 6 och 8:e. Få se hur det går att lösa.

Min äldsta släkting, min faster fyllde 90 år i fredags. SKickade detta kort till henne




Julkort v 5


Julkort v 6

Kommentarer
Postat av: Cina

Vilka fina kort du gjort AM! Grattis till din myndiga dotter :)

kram

Postat av: Massor av mumsiga grejer ser jag :-) Ser gott utt.

2011-02-14 @ 08:36:07
Postat av: Jaana

O vart resan går, får vi inte reda på, förstås....

Tårtan ser himla mumsig ut !

2011-02-14 @ 14:52:10
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Grattis Sara!

Sanna i Norrköping

2011-02-15 @ 21:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback