3 dec

Varit grått och trist hela dan. Var en sväng på stan och köpte ett par julklappar och lite julte. Den nya granen ser inte heller helt säker ut om det blåser tycker jag

Tvätta fönstren i köket på insidan, vågar inte hoppa upp på fönsterbrädan med min häl. Strukit gardiner och en massa löpare. Lite allmän städning har det också blivit. Dottern gjorde rotfrukter i ugn och kyckling till middag. Gott och skönt att slippa laga mat själv. Snart är det dags att sätta sig och slappa  vid tv´n, fortsätta med mit virkprojekt.

Idag fick jag denna söta burk i adventskalendern.

Upptäckte även att jag vunnit ett bandpaket igår också på julswappen





Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida:
http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-03 @ 20:22:52
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback