15 dec

Nästan bara en vecka kvar till julafton och ute är det grått, blött och trist Känner mej halvhängig. Stannade hemma från dotterns Luciaspelande och gick och la mej istället skönt. I går hade vi avtackning för 4 kollegor som slutar el går i pension. Var på Bokia och fick boktips samt god buffé. Några böcker kan jag absolut tänka mej att läsa. En av dem köpte jag igår nämligen Mörk jord av Belinda Bauer. Låter riktigt läskig.

Ikväll har jag fixat kuvert och gjort klart julkorten för postning. Tänk att de kommer att postat sista dagen för rabattmärken och inte efter som det alltid brukar bli annars. Tänk vad duktig jag är :-)
Här är några av de som ska skickas iväg






Jo jag slingade håret i tisdags. Så här blev det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback