13 aug

Nu börjar semestern lida mot sitt slut. Har haft en skön ledighet även om jag inte fått saker gjort som jag hade tänkt.
Sommarvärmen försvann i lördagsnatt och sedan dess har det varit klart kyligare.

Förra veckan vaknade jag av en massa motorbrummande, det var mitt fritids som brann. Som tur är har innandömmet klarat sig, men det stinker rök. Var den tredje moppen någon tände eld på den natten

Kl 6.00

Mitt fritids är till vänster, bakom det öppna fönstret



Återstår att se om vi kan vara där inne på tisdag när barnen kommer.

I torsdags var Sara och jag och åt hotellfrukost. Mumsigt


Vet inte annars vad jag gjort i veckan. Har varit seg efter Tall Ship Races tror jag, men det var det värdt.
Ska försöka ladda upp lite bilder därifrån under morgondagen.

Nu ska vi snart ut och käka, sambon och jag när bägge ungarna är ute på vift. Bra avslutning på semestern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback