30 sept

Jo jag finns även om jag inte skrivit här på ett tag. Det är mycket nu, dessutom är jag fortfarande lite trött efter min sjukskrivning.
Har börjat på kören igen och det är kul.

I morgon far jag mot Karlstad och scrappmässa. Ska också bli kul.

Den 16:e okt ska vi ha Scrapploppis här i stan. 10 glada tjejer som rensat bland sina saker hemma.
Öppet mellan 12,30-17
Föreningslokalen Smedjegatan 15, Halmstad (Ligger precis bredvid parkeringen vid Nyhemstorg. Ett stort trähus som ligger på andra sidan cykel/bussgatan sett från parkeringen. )

Har gjort några julkort men har inte fotat dem ännu

Valet har vi också klarat av. Nu återstår bara att se vilken majoritet det ska bli här i stan. Förhandlingar el diskussioner pågår

Kommentarer
Postat av: Carina H

Då kanske vi ses i Karlstad - fast egentligen är jag inte så upplagd för ett mässbesök. Har inget jag ska shoppa :-)

Postat av: AnnikaS

Åh vad roligt med trippen till Karlstad, blir allt lite avis. Hoppas att du får en underbar helg!!!

kram Annika

2010-10-01 @ 07:32:36
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback