1 sept - host

Grattis Hanna på födelsedagen :-)

Ja jag trodde ju att jag skulle klara av att jobba, men efter förra veckan insåg jag att jag inte alls var frisk än. Några timmar mitt på dagen var helt okej, men när kvällarna kom var jag helt slut. Så i söndags bestämde jag mej för att bli hemma ett par dagar till. Igår var jag till vårdcentralen igen och fick faktiskt träffa samma läkare. Denna gången kostade det nästan 800 kr. Är någon efterdyning av min förra period sa han och skrev ut två olika inhalatorer som jag ska ta morgon och kväll. Men det skönaste var att han sjukskrev mej både denna och nästa vecka. Så nu behöver jag inte ta ställning dag för dag hur jag ska göra utan har fått en ordentlig tid för rehabilitering.
Värst är det på morgon och kväll. Man hostar så man tror att alla inälvor ska komma upp. Och denna trötthet. Har inte ens orkat pyssla något utan sitter framför tv´n och halvsover, ligger och läser, sover eller hänger lite vid datorn, (men inte ens det har jag orkat så mycket)

Nu måste jag vila och bli bra, sedan är det val, scrappträff, scrappmässa osv

Håll tillgodo med några gamla allster










Kommentarer
Postat av: Lotta K

Ja, vilket elände det kan bli av en litet virus. hostan är nog jobbigast, den tar ju aldrig slut. Skönt att du får vara hemma en vecka till.hoppas att inhalatorerna hjälper dig att bli bättre. själv ska jag försöka börja jobba på måndag. Självklart blev jag sjuk på utlandsresan så 1½ vecka låg jag i en solstol och sov och hostade om vartannat. Sedan har det fortsatt när jag kom hem så jag har varit hemma första jobb veckan också, inte så populärt på jobbet när man har varit ledig många veckor i sommar.

Krya på dig så ses vi lite längre fram den är månaden på träffen.



Kram Lotta

2010-09-02 @ 19:18:47
Postat av: AnnikaS

Det låter inget vidare det där du åkt på! Hoppas att det hjälper nu och att du piggnar till fort. Sedan ska du naturligtvis ändå vara hemma och kurera dig ordentligt.

kram Annika

Postat av: KarinN

Usch vad tråkigt....Om man inte orkar pyssla då mår man inte bra. Fortsätt att vila mycket så du blir riktigt frisk för vi längtar till scrapträffen!! Kram Karin

2010-09-08 @ 22:48:46
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback