5 maj

Har fått påbackning om att jag har trappat av med uppdateringar här. Bäst att råda bot.

Har hunnit med att vara på MiMas scrappträff i Hyllinge sedan sist. Mycket trevlig helg, både lördag och söndag. Blev 5 layouter och 5 kort färdiggjorda. Desstuom har jag börjat på ett kort och 2 layouter, varav jag gjorde den ena klar när jag kom hem.

Annars lunkar livet på här i Halmstad. Veckans lediga em tillbringade jag här hemma bla med att tvätta. Kommer ju i otakt nr jag gör annat på söndagen. Blir lika knasigt denna helg då vi ska ha avslutning med kören på söndagkväll.
Försöker annars göra sådant som jag inte har tid med på tisdagen. Sådanat där som bara blir liggande fast man borde ta tag i det.

Deklarerat har jag också gjort, ett par timmar innan stopptid. Måste få bättre ordning på min ekonomiskasida.


Här skulle man inspireras av en färgrik bild. Kortet gjordes på ca 13 min


Hm, minns inte vad som gällde här


Skapa i gröna nyanser, vårlig


LO-skiss


Utom tävlan


Maria demade distresser


Teolinda demar tombowpennorna, som vi även fick prova själva. Inte helt fel att jobba med tycker jag.

Överläggning inför söndagens tävlingar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så där ja...allt i sin ordning igen :-)

Postat av: Anonym

Så fina alster! Tänk vad produktiv du är!



Dina inlägg är saknade, så något inlägg då och då för att veta vad som händer vore skönt. Fast samtidigt ska det inte vara något tvång.

kram Annika

2010-05-06 @ 06:40:18
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Annika

Ser att du har använt det av mina gener i två fall :o) Mycket stiliga alster

Kram Lillasyster

2010-05-07 @ 06:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback