30 maj

6 veckor till sommarsemestern. 1,5 till sonens student. Då ska jag med vara ledig ett par dar :-)

Vad har då hänt denna veckan?
Har varit och kollat in nya tapeter. Vi blir uppköpta av HSB den 1 juni och måste sätta sprätt på våra fondpengar. Blir nya tapeter till dottern och sedan nytt i köket, luckor, tapeter och målning. I morgon är sista dagen för att lägga beställning.

Dottern har haft två olika spelningar. Har både spelat gitarr, keyboard och sjungit.

Sonen gör inte många knop. Har varit på en liten Tysklandstripp så här innan studenten. Något skolarbete har han kanske åstadkommit också.

Har varit och klippt mej. Fick ett ryck i tisdags och slank in hos min frisör.
En massa regn har vi haft, nu kan det räcka tycker jag.

I lördags scrappade jag hela dagen hos Mimas. Fick mycket gjort som jag dessutom var nöjd med. Jag som inte alls hade någon inspiration när jag traskade dit.

Firat morsdag. Fick blommor och choklad av dottern och löfte om en lunch på stan med sonen.


Min mamma fick detta kort + lotter som hon vann på :-)


Vann en Semikomatisk tävling gjorde jag med detta bidrag




Fototolkning


Inspirerad av en skiss någonstans ifrån




Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Så snygg du är i håret!!!



Ibland skapar man allra mest när man åker i väg på träff och inte tror sig ha någon inspiration alls. Kanske handlar det om att man inte har några ambitioner alls på att få något gjort?!



6 veckors semester låter härligt, själv lyxar jag till det med 5.

kram Annika

Postat av: Jaana

"Beer on the rocks"...Helt underbar !!!

Och fin i håret är du också.....

Kram Jaana

2010-06-09 @ 09:47:23
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback