11 maj

Vart tog våren vägen? Har gått med vinterjacka och vantar de senste dagarna. Det var först idag som solen vågade sig fram en stund.  :-)

Kan ni tänka er att i lördags satt jag faktiskt och tittade på handbollsfinalen. Måste erkänna att det var spännande ett tag. Samtidigt satt jag och stämplade upp en massa motiv till min förvaring så att inte alla nya stämplar (läs senaste årets) behöver ligga blnadade i en stor hög. Drott firades på torget igår och min svåger blev intervjuad av HP.
Kolla här så får ni se.

I söndags hade vi avslutningskonsert med Kommunkören. Blev bra tycker jag. Synd bara att det dröjer runt 4 månader innan vi får börja igen.

Idag på min lediga eftermiddag har jag varit till stan och fixat studentskylt till sonen. Tiden börjar rinna iväg snabbt nu. Men alla kläder till bal och studenten är klart. Bjudmaten är nog nästan bestämt nu. Drickaresa inbokad.
Hur de ska ta sig till balen vet jag inte. Hm undrar om det är fixat? Ballonger, annan dekoration, dukar, tårta.... ja det är visst kvar en del till att fixa. Måste nog göra en lista känns det som.

Passade även på att kolla in lite kläder till mig på stan. Blev lite inköpt också faktisk. Bla en söt vit kofta som jag tänkte ha på studenten. Tights, piratbyxor, linne och blus blev också inköpt. Avslutade det hela med att köpa mig en glass inann jag gick hemåt igen. 8500 steg blev det :-)
Nu har jag även provat kläderna och haft uppvisning för familjen. Kan inte påstå att de tyckte mina köp var strålande precis. Men jag har i alla fall bestämt vad jag ska ha på studenten, så det hänger fint i garderoben nu :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback