28 mars - sommartid

Då var det bara att kliva upp en timme tidigare än vanligt idag. Sommartiden är här. Den senaste veckan har förvandlat staden från vinter till vår. Ungarna springer omkring utan jacka, även om den skulle behövas ibland. Men varmt har vii haft. Härligt. Efter lite regn igår så är också det mesta av snön borta.

Veckan som varit har gått i funderandetstecken. Ska jag möjligen begära att få gå ner lite i tjäntsgöring. Känner just nu att jag inte orkar eller hinner med något annat än jobbet. :-(

Något som är bättre är att jag kommit igång med träningen igen. Har inte varit iväg sedan innan jul. Men nu går det åter att cykla så nu ska jag igång igen. Ännu roligare var att jag klarade armhelvetesmaskinen utan problem trots uppehållet. Det gladde mig verkligen.

I går var sonen och jag på stan och letade studentkläder. Hittade en fin kostym för under 1000-lappen. Ett litet fel var det dock som jag upptäckte när vi kom hem. Den måste kemtvättas. Hur bra är det med studentbyxor som ska användas under en vecka att inte kunna tvätta dem själv. Får allt dra in till stan igen och kolla om det är så med alla kostymer.
Igår var det även Earth hour, självklart släckte vi ner den timmen det varade. Cyklade ut en sväng för att titta på mörkret, men inte sjutton märktes det någon skillnad inte. Hittade inte ett ändaste hus där allt var släkt. Dåligt jobbat.

Har fått hem min påskatcswapp så nu kan jag visa mina bidrag

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott G

Vilka söta atc-kort!!



ha det gott!



kram Lise-Lott

Postat av: Cissi

Vi går mot ljusare tider! UNDERBART!

Kram Cissi

2010-03-29 @ 16:38:22
URL: http://gripdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback