21 mars - vår?

Kan det möjligen vara våren som är på väg nu? Snön håller sakta på att rinna bort. Fåglarna kvittrar. Det är ljust ute innan det är dags att stiga upp och jag gick i bara en munktröja på mig idag :-)

I går hade jag scrappträff för ett härligt gäng. Stort tack allihopa. Kul att ni vill komma. Tack till Anna på 
Pysselgården och Maria på Mimas som sponsrade mig. Anna var med och reade ut stora delar av Pysselgården. Det tävlades och fikades. Själv var jag inte speciellt taggad på att skapa tyvärr. Blev bara två kort och ett påskägg som inte riktigt blev som jag tänkt. Gick ifrån lokalen när kl var 22.30, och då var jag ganska trött,. hade varit där sedan kl 9. Ja jag hade t.o.m varit där i två omgångar tidigare på morgonen och lämnat det sista.  Hade räknat med att kolla på svtplay i sängen mn internet strular av och till. Nedrans Hitnet. har varit så sedan de bytte nåt system. Inte verklar de veta vad som är fel heller, men betala ska vi :-( Så det blev att krypa till kojs och sova efter ett glas vin.


Detta kort är med i Annikas bloggtävling där jag hoppas vinna detta presentkort



Här är det andra kortet jag fick ihop.

Idag har jag tvättat och städat i lokalen, dottern skulle hjälpa till men tji fick jag, pojkvännen drog visst mer.

Nu är det bara två veckor till påsklovet, då ska dotter och jag fara hem till Norrköping. Måntro far har hittat några gamla kort till mig tills dess.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Så kul att du gjort ett bidrag till min utmaning! Kortet är riktigt fint. Vad är det för ett bakgrundspapper?



Låter kul med scrapträffen även om du inte fick så mycket gjort kan jag tänka mig att du fick en massa inspiration i alla fall.

kram Annika

Postat av: AnnikaS

Är det ok om jag lånar din bild och lägger upp den i min blogg?



Hoppas att du har en skön helg!

kram Annika

2010-03-28 @ 15:51:31
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback