9 juni

Ja då har man jobbat färdigt för denna termin. From idag har jag semester. Ska ju vara studentmamma på heltid istället.
Hade tänkt att sticka till stan idag men här har det regnat konstant till kl var ca 16. Och det har varit rikligt vill jag lova. Har i alla fall bakat en massa tårtot, både till min "besvärliga" syster som inte tål allt och till oss andra. Har även gjort ett par pajer som vi ska ha till i morgon kväll när syster med delar av familjen kommer hit.
Har även passat på att tvätta. Började kl 9 och hämtade det sista nu kl 22. Skönt att få rent i alla sänger, handdukar tvättade + sonens studentskjorta.

Igår textade jag plakatet, ska bara sätta fast pinnen så är även det klart.

Nu får vi hoppas på uppehåll i morgon då jag måste in till torget och handla frukt till bålet bla.


Ett kort som en kollega köpt av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback