29 juni

Ja då har sommaren kommit hit. Lagom till midsommar och allt. Hade en skön helg ute på landet. Kunde sitta ute både på midsommarafton och midsommardagen. Härligt. En promenad till havet blev det också förstås, men det blåste för mycket för att vi skulle kunna äta lunch där. Har nu bara 7 dagar kvar att jobba innan en behövlig semester startat.

På jobbet håller vi på att städa och röja. Vi ska få ommålat nästan i alla rum + en ny  entré så det är en del att fixa. Efter jobbet sitter jag på vår gård och läser Hypnotisören och dricker Lemon cold, mums








Midsommarsdagslunch






Kommentarer
Postat av: KarinN

Livet är Härligt sådana här dagar!!! Ha det gott! Kram

Postat av: mimmimarie

Har oxo funderat på att läsa Hypnotisören. Hurdan är den?

2010-06-30 @ 18:31:49
URL: http://orjanstorp.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Underbart med sol och fint väder på midsommar! Jag ska jobba några fler dagar innan jag får semester, men semestern ser jag fram emot.



Hypnotisören har jag hört både bra och dåligt om, får väl kanske ge den en chans!

kram Annika

2010-07-01 @ 07:59:17
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback