20 juni - slö

Idag har jag varit slö. Kanske det beror på att jag var uppe till närmare 2 i natt. Var ju tvungen att se klart på bröllopssändningen. Sedan var jag inte trött. Ja ett vackert bröllop var det. Viktoria strålade verkligen av lycka.
Hade tv´n på från ca 11.30 till det var slut. Undertiden satt jag och scrappade. Perfekt kombination. Resulterade i 10 st enkel LOs och en dubbel som gjordes klara idag. Gjorde allt utom rubrikerna och texterna igår. Dessutom har jag börjat på en omgång kort.

Vädret är trist, kallt och blåsigt inte alls så skönt som det ska vara så här års. Men kanske det kommer till min semester börjar om 3 veckor.

vad jag har gjort i helgen får ni se en annan dag. Här kommer istället lite kort som är levererade nu

Igår fyllde pappa år och fick detta kort

Min syster har också fyllr år och då fick hon detta kort

Vårt studentkort till Rasmus


Sedelkort som mina fastrar fick ge Rasmus


Till min svågers dotter


Till svågerns dotters pojkvän

Kommentarer
Postat av: Jaana

Lika avundsvärt kreativ som alltid !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback