20 juli

Är nu inne på min andra semestervecka och jag har redan kommit ner i varv. Härligt

I lördags var vi och lyssnade på Ulf Lundell. Många låtar jag inte kände igen, men det är alltid kul med konserter. Dessutom så stod vi ganska långt fram så jag såg nästan alla hela tiden. Janne Bark far omkring som för 25 år sen, skillanden är att nu får han inga applåder för sina solon.







Innan konserten så var jag på en miniscrapträff, vi var bara 8 st men hade kul ändå. Tävlingar hade vi med med priser jag köpt i Kungsbacka. Tror de blev nöjda för dem. Tog inte emd så mycket eftersom jag skulle cykla och inte stanna så länge. Så jag nöjde mig med att göra kort. 3 st blev det + att jag gjorde klart alla sonen studenttackkort. Så nu är de iväg skickade, men jag väntar nogon dag med at visa dom.  Var och hämtade mina tävlingsbidrag hos Turbomalin idag eftersom jag glömde dem när jag for iväg.
Har visst en förkärlek att glömma saker när jag är iväg.

Värmen håller i sig och jag njuter på min balkong. Dottern har äntligen kommit hem och hon verkade så nöjd så. Hon han inte vara hemma många timmar (ca 5) innan pojkvännen knackade på dörren och sedan sov de så sött tillsammans eller ;-) Ja hon kom alltså hem runt 4.30 på morgonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback