3 januari

Tänk nu är vi innne i 2010, fattar inte hur snabbt tiden far iväg. Om 2 veckor drygt fyller sonen 20 år. Kanske han tar tag i sitt liv då, vem vet. Hoppas kan man ju alltid.
Dottern däremot verkar leva för fullt nu. Pojkvännen var här i dag och inte hörde man mycket prat från hennes rum inte ;-)

Själv har jag äntligen fått alla foton från 2009 sorterade och rensade. Nu återstår det bara att bränna ner allt ihop på skivor. Får bli morgondagens pyssel. Är ledig även i morgon, men sedan är det ju bara en dag att jobba innan man är ledig igen. Men sen..... Ja det blir väl semester någon gång i år med.
Nyårsafton fick vi tillbringa på tu man hand.
Vi åt en trerätters middag bestående av
Förrätt:Crostini med körsbärstomater och pesto
Huvudrätt:Entrecote, hasselbakspotatis, sockerärtor, stekta trattisar och beasås
Efterrätt: Limepaj med passionerad fruktsås

Helt okej även om efterrätten var lite väl söt och slabbig.
Sedan var det hockey på tv´n så jag fick roa mig vid datorn. Lite film och så var kl 24. Skålade på balkongen och tittade på en massa fyverkerier.
Dottern var i Holm och sonen på andra sidan stan. Bägge kom hem i hyfsat skick, glada och belåtna med kvällen.


Blev inget kort taget på julafton utan det fick bli ett Nyårsfoto på mina busiga barn istället i år.

Kommentarer
Postat av: Cina

Antar att dottern och pojkvännen inte lekte tysta leken hahaha. Min son fyller 20 år och inte har han visat något intresse för att ta tag i sitt liv :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback