26 dec

Får väl önska er God fortsättning istället för God Jul
Så här sen som jag blev i år har jag inte varit på bra länge med att fia klart inför julafton. Men det blev jul i alla fall även om jag inte kände mej nöjd själv.

I torsdags ringde S. Blev glad, det är alldeles för sällan som vi pratas vid. Mina flesta kompisar skulle sammanstråla i Norrköping under dagen. Hade gärna varit där jag med.

I julveckan gjorde jag något som jag aldrig gjort innan... jag slingade håret. Tycker det ser okej ut men det ska det väl göra efter 2 timmar hos frisören och 700 kr fattigare.



Julafton tillbringade vi hos mina svärföräldrar och resten av släkten på den sidan. Mat och paket som sig bör. Hälften som slumrar under Kalle Anka. Ungarna börjar bli stora, det märker man på att julklapparna blir färre och förre, men de är nöjda ändå för det innebär mer kontanter. Själv fick jag en Mirandanalle, presentkort hos MiMas, skiva med Springsteen, presentkort på Bokia, julte, handdukar och lite pengar. Ska få något mer av sambon som inte hunnit komma än. Misstänker att det är någon film, skiva eller bok.







Den här lilla krabbaten hade min svågers flicka med sig

En liten tilltuffsad marsvinsunge som behövde få hjälp att få i sig mat

Juldagarna har jag bara slappat och tittat på en massa filmer på tv som sig bör. Lite godis har ju slunkit ner under tiden förstås. Knäcken som jag slet på på julaftons fm, blev för mjuk. Får väl göra en ny omgång i morgon. Kolan som jag gjorde igår är nästan slut.

I morgon är jag ledig och sedan ska jag jobba resten av veckan. Ska se om jag hittar någon billig etern hårddisk där jag kan lägga alla mina foton på. Såg en på Netonet, men den tog slut innan jag tryckte på köpknappen :-(

Jo just det. Jag vann på en av bloggtävlingarna jag var med i. Fick en hög med olika blommor av
Lene

Kommentarer
Postat av: Jaana

Så fräsch och fin du ser ut ! God fortsättning !

Postat av: mimmimarie

Slingor klär dig. En god fortsättning till dig också.

2010-12-28 @ 03:14:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback