14 dec

Ska försöka komma igång med bloggandet igen.

Igår började jag med att se på Luciafirandet på tv. sedan blev det på skolan för att avslutas i kyrkan på kvällen, då även dottern spelade. Har nog jobbat för länge för att uppskatta Luciatåg med ungarna. Ser inget gulligt i det hela längre. Lyssnar hellre på duktiga körsångare, som står som de ska och sjunger.

När jag var inne i stan passade jag på att boka julbord till sambon och mej på lördag. Äntligen ska jag få gå ut och frossa i massa gottigheter.

Idag jobbade jag länge så något mer har inte hänt här. Kanske man skulle fixa till julkorten så de blir postade också...


Här är ett kort som min systerson fick i förra veckan

Kommentarer
Postat av: Jaana

Jättekul att du är tillbax igen ! :-)

Förresten... Jag kanske ska på julfest med Räfven på lördag....

Postat av: Lise-Lott G

Jättefint kort!!



Ha det gott!



kram Lise-Lott

2010-12-25 @ 19:11:05
URL: http://liselottg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback