fredagen den 13:e aug

Nu är semestern snart slut, bara helgen kvar. Tyvärr blev inte veckan som jag tänkt mig. I onsdags vaknade jag med världens hosta och på gränsen till feber. Så någon lunch hos svärisarna blev det inte. Sedan har resten av veckan fortsatt likadant. Hostar så jag nästan kräks pånätterna/morgonen. Sedan är jag som en dö sill på dagarna.
Igår gick jag och handlade och var helt slut sen. Idag trotsade jag det hela och åkte till Rotundan och lyssnade på musik. Trött och slut efter 2 timmar sittandes.
Måtte jag bli bättre till i morgon då jag ska trängas stående med över 20 000 pers på Roxettkonserten här i stan.

Hade tänkt att använda slutet av veckan till att städa men så blev det alltså inte. Nja lite grann har jag hunnit plocka men inte alls det jag tänkt mig.

Kompis S fyllde år i onsdags och har förhoppningsvis fått detta kort nu


Kommentarer
Postat av: KarinN

Hoppas och tror att du mår bättre imorgon. Låter ju jättekul att gå på Roxettes konsert. Inte alls avundsjuk ; ) Kram

Postat av: mimmimarie

Krya på dig! Tyvärr kan jag inte komma på Nyhemsträffen i september. Det blir Äppelmarknaden i Kivik istället.

2010-08-15 @ 08:32:57
Postat av: Bodil Ödman

Tack för värmande kommentar hos mig!!! Och tack för inbjudan till Nyhemsträffen. Jag vill ju så gärna vara med någon gång på dina träffar. Som det ser ut nu är jag tveksam om jag vågar anmäla mig - vet ju inte riktigt hur jag mår framöver. Jag får ta en dag i sänder.

Kram Bodil

2010-08-16 @ 18:10:49
URL: http://www.frugredelinsdillen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback