22 aug

Ja då var man snart tillbaka i verkligheten igen. Bättre är jag nu men inte helt bra. Hostar fortfarande en hel del. Sitter som en klump i halsen som jag inte kan hosta upp.

Sonen håller på min sin nollning och verkar väldigt nöjd med den. Han försvinner runt 9-9,30 på morgonen, dyker in en kort stund på em innan han försvinner iväg igen för att komma hem runt midnatt. I morgon ska de ha ordentlig inskrivning på skolan. Sedan fortsätter nollningen hela veckan.

Igår var bägge ungarna borta så vi passade på att äta ofilé och dricka bubbel. Firade sambons födelsedag en dag i förväg på tu man hand. Iadg har vi firat med dotterfn också, då blev det kladdkaka och hallon.
Det kommer att bli intensiva veckor fram till valet nu så när vi ska ta släkten återstår att se.

Gjorde klart två layouter idag, annars har väl det inte hänt så mycket här. Börjar ladda upp för jobbet så smått.

Här kommer några kort som jag nog inte visat ännu








Kommentarer
Postat av: Marie

Himla trevlig blogg du har! Hittade hit via Marie. Skoj med bilder från Halmstad, härligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback