14 april

Våren kommer så sakteliga. Har slängt av mig strumpor och går nu i sandaler. Härligt.
Hade en härlig dag igår när jag slutade 13 istället för 17. Var på stan och köpte glass på torget och satt där och njöt av solen. Han även med en sväng till banken.

Ikväll har jag varit på kurs på MiMas, gick i Tim Holtz anda. Vi fick göra tags på 4 olika vis, med distresser som huvudtema. Han inte få några kort klara så det får jag väl försöka mig på i helgen. Ingick en hel del dekorationer också. Är helt olik min raka strikta stil. Kul att bara smacka på så här. Foto kommer.


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Stort tack för det fina vårkortet som landade i min brevlåda idag!!!

Vad spännande det lät med Tim Holtz inspirerad kurs. vill se bilder.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback