11 april

Ja då var påsklovet slut för denna gången. Kom ordentligt hem från Norrköping, möttes av regn :-( Men sedan dess har även solen lyst på oss. Glassbilen är på plats. Alltså är våren här. Har även varit ute i sandaler.



Har blivit beviljad att gå ner i tjänst, så från och med på tisdag kommer jag sluta kl 13 varje tisdag fram till skolan slutar. - 10% Ska bli skönt.
Sonen gjorde högskoleprovet i lördags och det gick väl skapligt. Tänk, nu är det bara 2 månader kvar till han blir student.
Jag tog en sväng bort och hälsade på Scrapperiets träff borta på Alet. Blev några vårigapapper med hem.

Idag har jag varit och sett på Farsan, på bio med sonen. Smårolig även om slutet kändes lite krystat.



Mitt misslyckade påskägg blev rätt okej till slut. Började på det på min  scrappträff men färgen ville inte fastna utan började flagna av. Men med lack och lim så sitter det fast nu.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vad härligt det låter med påsklov, glassvagn och bio! Att gå ner i tjänst lät inte heller helt fel, ibland behöver man tänka lite extra på sig själv.

kramkram

Annika

Postat av: AnnikaS

Glömde ju skriva att påskägget ser jätteläckert ut!

2010-04-12 @ 07:57:18
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Cissi

Jättefint påskägg juuuu

Kram Cissi

2010-04-13 @ 15:21:50
URL: http://gripdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback