härlig helg

Har haft en intensiv helg. I fredags började jag kl 6.30 och gjorde ett dagsverke. Sedan var jag hemma en stund innan jag gick till MiMas för att hjälpa till inför helgens scrappträff. Packade 120 Goddibags med bla finfina papper från Maja design, ett mycket trevligt erbjudande från vår lokala fotoaffär Simsalabim + lite smådekorationer. Sedan var det dags att packa ner hela butilen och förflytta den till Östergök där vi sedan skulle vara. Kan tala om att det är inte lite grejer som finns i den affären.
Kl 00,30 var jag helt slut och lämnade de anxdar som hade ytterligare några timmar kvar innan allt var fix och färdigt.

Upp, inte med ettt skutt kanske, men ändå för att packa om mina grejer. Var vääääldigt tacksam för att jag packade redan i torsdags. Regnet vräkte ner när Annas sambo hämtade upp oss.
Sedan följde många trevliga timmar fyllda med prat, skratt, tävlingar, demos, nya bekantskaper och god mat. Dock gjorde allar arbetstimmar dagen innan sig påminda, så fram emot 23-tiden vandarde vi hemåt. Kan lova att jag somnade ovaggad den kvällen.

Idag var jag mycket piggare och fick redan innan lunch 2 kort + en LOs gjord.

Totalt under helgen har det blivit 5 kort, en ask, en blomsterranka, en dekorerat glas, 4 helfärdiga LOs, en som saknar rubrik samt en som ska sättas ihop.

Här kommer ett smakprov av allstren


Inkidos make-and-take


Prova på med Scraphouse


Skisstävling - lördag


goodibags-utmaning


Minst 5 foton - lördagstävling

Mer bilder kommer i morgon, nu ska jag sova. Har som sagt haft en mycket trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Lotta

VIlken härlig träff! Och vilken underbar ask du gjort, så himla fin.



Kram L8

2009-09-07 @ 07:24:21
Postat av: AnnikaS

Vad glad jag är att träffen blev så bra! Du har verkligen fått fart på pyssleriet igen.



Inkido asken är helt underbar!!! Ser framför mig hur den är fylld med goda praliner till jul...

kram Annika

Postat av: mimmimarie

Så fina alster. Det låter som om ni hade jättetrevligt. Nästa gång kanske jag också kommer med.

//Marie

2009-09-07 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback