25 sept

Ja jag är lite dålig på att uppdatera här nu, jag vet. Har det tufft på jobbet för tillfället, dessutom har det inte blivit så mycket pysslande heller. Var och scrappade med några vänner i söndags em/kväll. Fick 3 st kort gjorda då i alla fall.

Har börjat med min kör igen. Kuligt. Man liksom rensar ur huvudet när man sjunger.

Annars sitter jag mest på Facebook med olika spel nu, när jag inte tittar på Heros. jobbigt när det sänds 5 dagar/vecka och dessutom för sent för mig att se.

Hösten har kommit med både regn, blåst men även härliga soldagar. Fåglarna flyttar. Har varit många fågelsträck på himlen denna veckan.

Idag hade vi musiker besök på skolan
Perla Bjurenstedt. Mycket trevligt, med prat om att barn har rätt till ett bra liv. Han har skrivit egna låtar på detta tema. Enkla och sjungvänliga. Rekomenderas.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Dina inlägg är saknade, men jag förstår att det inte alltid finns tid för det med en massa annat omkring sig.

Många kramar

Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback