13 sept

Vet inte vad jag gör i veckorna igentligen. De bara flyger förbi. I fredags var jag en sväng till stan efter jobbet. Gick in på Brunsons som skulle ha fika, men det var först nästa vecka.

I veckan är det några som envisas med att punka cyklarna på gården.  Klart irriterande :-(

I lördasg var jag in till Bondens marknad och handlade lite smått och gott.




min korg


rykande åtgång på våra lokalt odlade grönsaker

Var även inne och kollade på vårt nya ungdomshus, noll tre fem. Öppet hus, sedan är de bara för de mellan 15-20 år Är vårt gamla bibliotek som har fått en ordentlig renovering. Synd att man inte har åldern inne.



På kvällen firade vi sambon som fyllt år för några veckor sedan. Dottern drog på invigningsfest på nol tre fem och sonen försvann till en kompis som fyllt år. Så nu ska man behöva oroa sig för bägge som är ute på vift.

I dag har jag slappat framför dvn i flera omgångar samtidigt som jag tvättat.

Det börjar märkas att hösten är påväg även om vi hade några härligt varma dagar förra veckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback