25 oktober

Har haft en trevlig helg.
I går hade jag scrappträff med 17 deltagare. Mycket att stå i både före, under och efter träffen. Men det är kul. 6 tävlingar hade jag knåpat ihop. Bla fick de göra ett kort av en påse. Tror ingen hade prövat det tidigare och de blev väldigt fina kan jag säga. Kul var det, så jag kommer nog att göra fler. Cicci från MiMas demade alcoink för oss. Det har jag redan fastnat för och gjorde ett kort av det igår. Köpte 4 nya falskor. Ja jag fick 4 kort gjorda ialla fall. + en påbörjade LO


Mitt kommaigångkort


Alcoinks


Skisstävling - kort


Julkort utan grönt eller rött. Har alcoinks på tagen

Idag har jag varit på vikarkurs med Elin på MiMas. Det var också himla skoj och roliga projekt. Bla en häftig stjärna. Köpte papper för att göra en till här hemma. Sedan fick vi även göra en låda med ett fint kort med bokmärke på. En liten ryggsäck gjorde vi med och några olika kort.
Tur att man fick en extra timme i morse eftersom jag var tvungen att plocka hem alla grejer från träffen igår. Städa gjorde dottern och jag ikväll.

Nu har vi höstlov här den komande veckanmen själv ska jag jobba alla dagar utom fredag. Måste bestämma mig vilka två olika julkortsprojekt jag ska ha på kursen på jobbet. Har redan gjort ett par olika.

Hösten har kommit hit på allvar nu, det är småkallt och mörkt. Gillar inte alls denna årstiden :-(


Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack för igår.

Mycket trevligt

Postat av: KarinN

Så snygga kort du hann med. Jag skulle oxå vilja lära mig den tekniken med alcoinks, kanske blir ngt sånt den 21:e på Mimas träff??? Snyggt är det! Ha en bra jobbevecka! Kram Karin

2009-10-26 @ 18:06:28
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Lotta

Det var mycket trevligt i lördags. Jag fick oxå med mig några alco ink hem och jag håller med dig det är himla kul att jobba med, det blir så häftiga mönster.

2009-10-26 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback