8 november - farsdag

Grattis på Farsdag. Ringde ocg grattade min pappa i morse. Tyvärr har de ändrat tömtider på brevlådan, så posten kommer inte fram förren i morgon. Har varit och ätit lunch hos svärisarna. Gott så nu blir det ingen mat här hemma. Kanske en macka senare ikväll.

Har gjort lite julkort i helgen. Ska ev ha julkortskurs på jobbet på torsdag men än så länge saknas en deltagare för att vi ska köra kursen. Har i alla fall förberett och bestämt mig för de två kort de ev ska få göra. Har haft många idéer men nu stannat vid dessa två. Sedan har jag fortsatt göra lite fler julkort när jag ändå har grejerna framme.

Upptäckte att jag har en del kort som redan är skickade men som jag ej visat ännu så här kommer några av dessa.








Ruggsäck jag fick göra på vikarkursen


ATC-swapp, gjord med alcoink, tema blindswapp



Kommentarer
Postat av: Lone

Hej! Gillar jordgubbskortet....sommarkänsla. Ha det gott.

Postat av: Huset på landet

Jättefina kort!!

Tack för att du var med i utlottningen hos mig!

Hoppas att du får en fin vecka!

2009-11-10 @ 21:18:59
URL: http://husetpalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback