29 nov - 1:a advent

Har haft en skön helg. Gjorde ett par julkort framför Idol. Hjälpte inte att jag röstade Mariette åkte ut ändå :-( Gjorde kladdkaka i micron, smidigt och smaskigt.




Var utan internet i över 5 tim i går fm. Ujujuj, men jag fick lite foton sorterade på datorn istället. Hade tänkt att få iväg en beställning snart.

Började dagen med at åka och träna, man är ganska nöjd efteråt. Då blev det frukost framför ett avsnitt av House. på em hader vi avslutning med vår kommunkör, konsert på musikskolan. Kul.


Var hos svärisarna innan på adventskaffe och efteråt gick jag en sväng på stan. Får inte med mig resten av familjen längre. Köpte en julkalender av Jerker hos Drott. Hoppas jag vinner något nu. Var inne både hos Brunsons och Mimas med idag. Köpte en retroflowerstans hos Mimas och några papper till julgranskulor och presentask. Hos Brunsons blev det lite bling, bokstäver och band. Var en sväng på torget där det är marknad, men det började regna så det var inget mysigt att gå där.


Nästa lördag ska nog dottern och ja åka till Malmö och kolla in julkommersen där. Är det någon som vet vart man ska ta vägen för lite myspys i centrala delarna av Malmö?


Kommentarer
Postat av: M i n d i

Nästa år räknar vi med dig i swappen. :)



kram kram

M I N D I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback