1 november


Begriper inte vart tiden tar vägen. Redan november nu.

Har lite bloggtorka, orkar inte uppdatera dagligen fast jag tar foton då och då för att lägga ut. Men nu gör jag ett ryck igen.

I veckan som gått har vi haft höstlov, fast jag jobbade alla dagar utom i fredags. Blev en lugn och skön vecka utan en massa regn.


Har gjort lite kort och påbörjat några LOs. Ska montera någon framför tv´n ikväll.



I går var jag på kalkonmiddag hos en väninna, trevligt. Hade med mig detta kort och den här stjärnan.
Fick hem ett halv lamm i onsdags. Tog inte så lång tid att ta hand om det, var bara på ca 8 kg. Men gott är det. Så nu har vi frysen full med massa kött.
I fredags var jag inne i stan en sväng, skulle bara smita in på Brunsons och säga hej, men det kostade mej över 200 kr.



Bidrag till Pyssellyckans oktobertävling som jag missade att skicka in :-( Härliga Magnoliapapper som jag bla köpte.

Julen har förövrigt börjat sprida sig i stans affärer.


Är alldeles segt att ladda upp bilder nu så detta får vara nog för dagen.


Kommentarer
Postat av: NetteR

Jättefint julkort du hade gjort och snygg stjärna. Hade också tönkt mig på att testa att göra sånna. Var det svårt?

Postat av: AnnikaS

Jag tycker om att läsa om din vardag, men det klart man ska aldrig känna sig tvingad att blogga, hoppas att blogglusten håller i sig.



Alstren var jättefina, men allra finast var stjärnan. Hur gör man en sådan?

kram Annika

2009-11-03 @ 06:11:16
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback