30 maj

Var skönt att inte behöva börja 6.30 igår. Dessutom var det helt okej att jobba till kl 16. Lugnt på em så man han fixa lite bland papper och så.

Idag var jag och klippte luggen, nästa gång får det bli på längden också. Sedan blev det ett besök hos MiMas. Köpte papper så jag kunde göra ett födelsedagskort till ungarnas kusin och kille. De fick bidrag till ett dykarcertifikat. Så här blev kortet


Men innan vi åkte dit så var vi en sväng på Andersbergsfestivalen och lyssnade på
Vincent Vicious






Snart ska jag åka tillbaka och lyssna på ännu mer musik. Robinsonfinalen får jag spela in och titt apå i morgon bitti



Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilken härlig musik du bjöd på idag! Funderar oxå på att ta mig iväg och klippa håret lite, men det är så skönt i sommarvärmen med långt hår man kan slänga upp i en tofs.

kram Annika

Postat av: ANNAANNA

Pizzarestaurangen, Stantons uppe i slutet på Brogatan.

2009-05-30 @ 23:50:33
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback