17 maj

Hipp hurra för Norge idag. Och vilken segerskräl det blev i  eurovisionsmelodifestivalen i natt. Snacka om att soppa matten med sina medtävlanden. Själv kikade jag bara på röstningen, men Norges bidrag har jag sett på youtube innan.

Istället för att se på tv var jag på stor scrappträff anordnad av Scrapperiet igår. Mycket trevligt. Synd bara att min skjuts Anne blev sjuk och var tvungen att åka hem. Hoppas hon kryar på sig snart. Lika så Mona låg hemma och var dålig. Inte skojigt alls när man vet hur kul det hade varit om man var där. Men men, hälsan framför allt.

Han att göra 5 LOs och ett kort.Jag som inte hade minsta lust att åka iväg på morgonen. Deltog i 4 av 6 tävlingar men vann tyvärr inget.

Något besök på torget och Fikarekordförsöket blev det inte heller. Dottern orkade inte gå dit och då struntade jag också i det.

Idag har jag tvätta, tränat, kollat tv och varit ute och fotat lite.


Många loppis grejer fanns det att fynda bland. Synd att syrran ringde så jag inte han få med mig mina grejer :-(


Mitt bord strax efter att tävling nr 2 skulle vara inlämnad, blev lite sressigt där


Mina bordskompisar Maj-Britt och Anna


och Sara förstås


Skisstävling. Fick beröm av flera stycken för denna. Glad jag blir.
Bokstaven K la jag till senare på kvällen. Kom på att den var nog tvungen att vara med också


Kortskiss


Ännu en skisstävling


Inspireras av Misan-tävling. Kan man göra något annat än en rosa LO då!
Jo blommor, vitt och spetsen fick också symbolisera henne


Scrappat helt utanför tävlingarna. Kanske ska jag lägga till lite text också.

Kommentarer
Postat av: hedvig

Jättefina alster, tack för igår =D

Postat av: Lotta

Jisses vad kreativ du var vännen. Tack för att du och Sara kom och bidrog till en härlig dag.

Kram kram

Lotta

2009-05-17 @ 20:46:34
URL: http://lcarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback