11 maj

Ja då har den helgen runnit förbi med. I lördags firade vi mig, så här en månad sent. Gjorde svensk/italiensbuffé. allt kunde göras klart i förväg vilket var smidigt även om jag ändå höll på in i det sista. Blev faktiskt precis som jag tänkt mig. Blev förärad med scrappgrejer, presentkort på Brunsons, pengar och en bodycreme. Trevlig kväll

Söndag var jag tvungen att tvätta på fm, sedan tog jag en sväng ut med cykeln. Cyklade ner till stranden och fotade lite.Träffade en pratglad fiskare som gärna lät sig fotograferas. Såg även polishelikoptern som övervakade Postkodsmiljonärsfirandet inne i stan.
Slappade framför tv´n på kvällen.

Idag har det varit jobb som vanligt med mer eller mindre stökiga ungar. Känns att det behövs semester snart
Ikväll var det bostadsmöte, så nu får vi se om det blir lite förbättringar i lägenheterna vad gäller fönster bla.


Lite foton från helgen
           

Kommentarer
Postat av: Jaana

Vilken duktig fotograf du blivit på sistone ! Jag bara älskar fotot på stubben...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback