29 mars - sommartid

Vaknade tidigt tyckte jag, redan 7.30 men det var hon ju inte förstås, utan kl var redan 8.30. Upp och åt en första frukost, sedan iväg och tränade.
Såg äntligen 315 på väg dit. Vart 316 och 317 står vet jag, de åker jag förbi varje gång till träningen :-)


Fortsatte scrappa när jag kom hem. 3 st LOs klara och en till som jag ska skriva text på. Har också gjort stommar till 2 st påskkort av lite restpapper. Behövs bara ett stämpelmotiv också.







Sedan var det dags att ge sig iväg till kören. Vi hade avslutning idag med konsert, men vi tränade lite innan.





 En härlig vårdag så jag gick en bit innan jag kom till Kulturskolan så jag kunde fota lite.

Hade räknatt med hämtpizza efter konserten men det var ingen som vill åka och handla det så det blev mackor istället.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kanonfina LO´s!

Kram Cissi

Postat av: Cina

Gud vad hurtig du är!! Verkligen bra jobbat av dig att inte ge upp !!! Så fina LO, gillade den med lilla fölet.Så söt.

Förresten gulligull= ROSA haha

2009-03-30 @ 09:34:51
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback