28 feb - scrappträff

Igår var jag och Sara på scrappträff på Örjansskolan. Var ett lagom gäng som var där. Tror nog alla hade lagom med plats. Vi kom dit 9.30 och la av strax efter 20. Då var jag lagom mör. Förkylningen sätter sina spår.

Gjorde 2 st tävlingsbidrag av ett kit man var tvungen att köpa om man ville tävla. Tyvärr vann jag inget.



Han med tre till som jag gjorde helt klara + två där det är lite smågrejer som ska dit till. En trevlig dag även om jag hade sett att det varit några utmaningar som man inte behövde betala för att vara med i.


Såg detta härliga vårtecken på väg till Örjansskolan


Idag har jag slappat och tvättat. Har rensat lite bland mina papper. Nu ser jag fram emot lördagens resa till den stora mässan i Göteborg :-) Någon mer av mina läsare som ska dit?

Kommentarer
Postat av: Jaana

Många fina alster, som vanligt. :-)



Kram, kram !

Postat av: Vero

Hej AnnMarie och grattis till vinsten av halsbandet inne hos mig på www.pysselgrottan.se. Du kan maila mig din adress på [email protected].



GRATTIS IGEN!

2009-03-02 @ 07:44:44
URL: http://verosparlor.blogspot.com
Postat av: Karin

Det var inte dåligt vad du hann med....Gillade Lo´n med din mamma! Tyvärr blir det inget Göteborg för mig.....det är ju roligt att kunna köpa ngt och just nu sparar jag lite till annat skoj....Men Hoppas att du får det roligt och hittar riktigt mycket nytt och roligt!! Grattis till din vinst! ( läste kommentaren ovan : )

2009-03-02 @ 11:52:01
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Maya & Maximilians mamma

kika in hos mig:) grattis!

2009-03-02 @ 19:21:08
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback