22 mars - söndag igen


Vaknade kl 7 i morse, tyckte den var 7.30 så jag gick upp. Satte mej och år frukost framför dvd´n. Sedan bar det iväg till Nautlius till de öppnade 8.30. Var många där då, fler än det brukar vara runt 9.30 då jag kommer i vanliga fall.


den första maskinen jag använder efter 10 min cykling

Sedan bar det hem till en ny omgång frukost och veckans avsnitt av 24. sedan blev det scrapping hela dagen. Är ju cyber crop på Scrappers hela helgen. Här kommer mina bidrag, alla gjorda idag. Nja 3 grejer påbörjades igår.


Skisstävling


Får, får inte utmaning
Man måste använda knappar, 2olika band/spets, blommor och något stämplat.
Man får inte använda brads, rivna kanter och cs bakgrund.

Något påskigt


Kortskiss

Monokromatiskt


En till LO av bara farten


Kommentarer
Postat av: Lise-Lott G

hej!

åh, vad mycket fint du skapat!!



ha det gott!



kram Lise-Lott

Postat av: Karin

Hej hej! Det var inte lite du hunnit med!! Så skoj då ses vi den 25:e. Men du, den där apparaten på bild längst upp ser ju ut som ett tortyrredskap.... : )

2009-03-23 @ 22:16:57
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback