21 mars

Att man kan vara så trött när helgen väl kommer. Somnar glatt innan kl 22 på fredagar.

I går var jag in till Brunsosn en sväng. Sara satt och demade grejer från Tim Holtz. Köpte lite stämpeldynor, bla en stämpel och några papper.
Köpte även två buketter med påskliljor. Våren är här :-)


Var en sväng på stan idag med. Blev ett par nya grylappar och två små prickiga askar till badrummet.

Har även börjat på en LO och två kort. Ska vara klara i morgon till en cybercrop på
Scrappers

Här kommer ytterligareen närbild på en blomma. Älskar att sådana foton. :-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej hej!

Tack för alla snälla kommentarer du lämnar på min blogg!!! Jag hade också tänkt mig en runda till brunsons men jag skulle ju ha gäster ; ) Så snygga foto du tar!!! Bra reklam för vår stad! Ses vi på Annies Gård?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback