20 frågor


Hittade detta hos
anna

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. 
hanHiertas (ja just: Aftonbladet skapare på 1830-ta     Ur boken Boken m Gerda av Lasse Eriksson
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Pärmar i min bokhylla
3. Vad såg du senast på TV?
Sverigest sämsta bilförare
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
14,45  ( rätt svar 14,43)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV´n i vardagsrummet och bollstuds från skolgården
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick hem från svärisaran
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Mina spel på Brainking
8. Vad har du på dig?
Svart kjul och orange tröja
9. Drömde du något inatt?
Tror inte det
10. När skrattade du senast?
Framför Sveriges sämsta bilförare
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
2 sänglampor, 2 tavlor av Signe Lanje, 1 tavla av Slas och en telefon. Resten av väggarna syns inte för alla bokhyllor
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Såg Caroline Af ugglas på tv igår ;-)
13. Vilken var den senaste filmen du såg?
En Beckfilm
14. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Ett radhus, en resa, en massa scrappgrej, biljett till Michel Jackson i London, kläder och en massa onödiga grejer :-)
15. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Har de flesta av mina fotonegativ i bankfacket
16. Tycker du om att dansa?
Nja
17.Vad var den senaste boken du läste.
Liza Marklunds Livstid
18.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Tror inte det
19. George Bush?
Amerikan
20. Brukar du ha låtar som fastnar i huvudet och vilken var i såfall den senaste?

Ofta, senast Tingeling, tingeling....


Kommentarer
Postat av: Ingela

Mina svar finner du i min blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback